הלולת ראש ישיבת המקובלים בית אל – הרב מסעוד הכהן אלחדאד בהר הזיתים

[fusion_text] [fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”1″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]הרב מסעוד הכהן אלחדאד בהר הזיתים[/fusion_title]
מסעוד אלחדד

קבר מסעוד אלחדד

ביום ראשון כ”ד סיון תשע”ז (18.6.17) יחול יום פטירתו ה-90 של הגאון הקדוש רבי מסעוד הכהן אלחדאד זיע”א ראש ישיבת חסידים בית אל של חכמי המקובלים בירושלים. הרב זצ”ל נפטר בהיותו כבן 107. חיבר ספרים בנגלה ובנסתר, [ספר בן מכבד אב, ספר כח מעשיו הגיד לעמו, ספר שמחת כהן]. כמו קברים רבים בהר הזיתים, גם המצבה שעל קברו נלקחה על ידי הירדנים בעת שההר היה תחת ידם. מאז נעלם מיקומו המדוייק של הקבר, לפני כשנה אותר מקומן המדוייק של הקבר בס”ד, בעזרת הצלבת מידע בין הספר חלקת מחוקק, רישומי פנקס פרנס, ורישומי מכירת הקברים, ובעזרת התרשים שנוצר ניתן לזהות את מקום הקבר בדיוק רב.

מקומו הוא באיזור שער קברו של הרש”ש, מעט ימינה בולט קברו של ר’ יצחק פרחי, כ-4-5 קברים צפונה מקברו של ר’ יצחק פרחי, בהפרש של כ-2 שורות שם קברו של ר’ מסעוד הכהן אלחדאד זצ”ל, המצויין לעת עתה באבן קטנה הצבועה בכחול ועליה שמו של הרב זצ”ל.

בעזרת השם מתכוונים צאצאי הרב להקים על קברו מצבה מכובדת כראוי לרב גדול וקדוש זה, ולערוך הלולא רבתי ביום פטירתו, העליה לציון ביום ראשון בשעות הצהריים בעזרת השם.

[/fusion_text]

לכרטיס קבר >>>

0 0 votes
דירוג מאמרים
הירשם
הודע על
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תוכן עניינים

חפש קבר

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט