אירועי החודש- ניסן

[fusion_title size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]אירועי החודש- ניסן[/fusion_title] ביום ו’, 08/04/11, ד’ ניסן תשע”א, מלאו 63 שנים לקרב של שיירת הדסה. באותו יום התקיים סיור שישחזר את מסלול השיירה . בד’ ניסן תש”ח (13.4.48) יצאה שיירת מכוניות של רופאים, אחיות ועובדי האוניברסיטה לכוון הר הצופים, אך השיירה לא הגיעה לייעדה. 78 מאנשיה נרצחו ונשרפו על הדרך. קרב של שש שעות התנהל ‘מטר מהבית’ והיד קצרה מלהושיע. 63 שנים עברו מאז, והפצע עדיין מדמם. שאלות נוקבות ומכאיבות נשארו ללא מענה, ומשפחות רבות עדיין מחכות ליום שיוכלו לגלות מה עלה בגורל יקיריהן. למאמר המלא מאת שרה ברנע לחץ כאן.
לקבלת פרטים על הסיור כנסו לעמוד הפייסבוק של הר הזיתים או ליצור קשר עם מרכז המידע הר הזיתים.
בימי חול המועד יערכו מגוון סיורים בעיר דוד, ארמון הנציב וכמובן בהר הזיתים. אנו מזמינים אתכם לשריין לכם יום שכולו הר הזיתים ומציעים לכם פעילות מרתקת וסיור מיוחד בהר הזיתים.
עמק צורים מזמין את המבקרים לגלות את העבר הטמון בעפר.
מתי לאחרונה פגשתם ממצאים קדומים מהר הבית? מתי מצאתם אוצרות ארכיאולוגים יקרים מפז? בואו להשתתף בחוויה חד פעמית מיוחדת במינה, ועזרו לנו לחשוף את עברו המפואר של הר הבית. סינון עפר קדום, שמקורו במבנים הקדומים שעל הר הבית, תוך לימוד הממצאים עם ארכיאולוגים ומדריכים מומחים באתר.
בנוסף, תוכלו להתרשם מקיר ההדרכה הייחודי המעוצב בדמות הכותל המערבי והמספר את סיפור החפירה. במהלך החג יופעל בגן משחק מטמון חווייתי לכל המשפחה. אתם מוזמנים לשוטט בשבילים המרשימים שנסללו בועמק לאחרונה, לקיים פיקניק משפחתי ולהתחבר לעברה של העיר ולגלות את סודותיה בעצמכם.
לפרטים לחצו כאן.
סיור אל מצבות הענק המפוארות בנחל קדרון
ערוץ הקדרון חותר ומפריד בין עיר דוד לבין הר הזיתים היה במשך דורות הגבול המוניציפאלי של העיר. בימי בית שני נבנו בקדרון מצבות קבורה מפוארות ומרשימות המוכרות כיד אבשלום, קבר זכריה וקבר בני חיזר, בואו אתנו לחוויה מרתקת בנוף קדומים עוצר נשימה בינות אתרים המספרים את סיפורו של הקדרון
לפרטים וקניית הכרטיסים לחצו כאן.
0 0 votes
דירוג מאמרים
הירשם
הודע על
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תוכן עניינים

חפש קבר

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט