חדשות חודש סיון תשע”ב

[fusion_title size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]חדשות חודש סיון תשע”ב[/fusion_title] בחודש החולף אירועים רבים נשזרו בקורות ההר. השנה זכינו לשתף באירועי יום הזיכרון תלמידים מבתי הספר התיכונים בירושלים, בויאר והגימנסיה העברית. התלמידים עברו בין קברי החללים, הדליקו נר לזכרם והכירו את דמיות הנופלים דרך דפי זיכרון. בנוסף התקיימו סיורים מרובי משתתפים שנפגשו עם בני המשפחות ושמעו את סיפורם. לסיום השתתפו בטקס המרכזי ליד קבר האחים בהשתתפות יו”ר הכנסת רובי ריבלין. יו”ר הכנסת נשא נאום מרגש ובדבריו ציין
“מי שרגלו לא הילכה
בין הקברים הללו,
לא יבין ירושלים מהי,
לא יבין ציונות מהי,
לא יבין קוממיות מהי

אירועי יום ירושלים, יום של שחרור העיר ויום הזיכרון לנופלים במערכה על ירושלים, צוינו בהר הזיתים בטקס האזכרה לנופלים בקרב על גשר הקדרון. גם מטיילים רבים פקדו את האזור וזכו לקבלת פנים מוזיקאלית. הפעילות כוללת נגינה והדרכה על יד אבשלום והאתרים הסמוכים. הפעילות מתקיימת בכל יום ואתם מוזמנים לבקר במקום. את הביקור ניתן לשלב עם ביקור בעיר דוד ולשלבו באירועי פסטיבל האור שמתקיים ב-06/06 – 14/06 בין השעות 20:00 – 24:00. ניתן לחנות סמוך למרכז המידע, לבקר ביד אבשלום ולהמשיך לעיר דוד ולשאר האתרים.

מאתיים חמישים שנה, לא הולכים ברגל. תגלית שנחשפה בחודש החולף היא קברו של הרב יוסף ן’ חסון מחבר הספר בית המלך על משנה תורה לרמב”ם. הרב היה מגדולי הדיינים בקהילת סלוניקי, עלה בערוב ימיו לירושלים ועוד הספיק לכהן בה כדיין ולהעמיד תלמידים.

0 0 votes
דירוג מאמרים
הירשם
הודע על
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תוכן עניינים

חפש קבר

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט